اگر ستارهها و سیارات دیگر، جای خورشید و ماه را بگیرند! – یک پزشک

این انفجار مبدا هر چیزی است که اکنون وجود دارد: آغاز جهان، مبدا فضا، و حتی مبدا اولیه خود زمان. دانشمندان معتقدند که جهان در نتیجه یک انفجار عظیم نور و انرژی بوجود آمده است، که آن را بیگ بنگ می نامند. موضوعی که باید نگران آن باشیم آلوده کردن ماه به میکروبهای زنده یا مولکولهایی است که ممکن است در آینده به عنوان شواهدی از وجود حیات باستانی در ماه تلقی شوند. فرضیه تکامل روی تغییر و تحولات در موجودات زنده موجود تمرکز می کند.

هنوز فرضیه تکامل به تنهایی نمی تواند مبدا اولیه مغز یا چشم و یا بوجود آمدن موجودات زنده از ماده بی جان را به صورت کامل توضیح دهد. آب از بالا به پایین یخ می زند و یخ روی آب شناور می ماند، بنابراین ماهی ها می توانند در زمستان زنده بمانند. اما برای زنده ماندن در مریخ احتیاج به غذا داریم که فضانوردان با شبیه سازی شرایط در جو مریخ متوجه شدند که خاک این سیاره در شرایط خاص امکان فتوسنتز را به گیاهان میدهد. به دلیل این حرکت گردشی سریع، قطر استوایی این سیاره ۱۳.۰۰۰ کیلومتر از قطر قطبی آن بیشتر است.

ماهوارهها نیز در آسمان شب حرکت میکنند، اما خیلی سریعتر از سیارات حرکت میکنند. آتشفشان های ناهیدی بسیار بیشتر از سایر سیارات و بیش از ۱۶۰۰ آتشفشان می باشد. با چنین رتبه ای ، بینش سایر سیستم های سیاره ای به مشکلات راه رفتن و گسترش عناصر شیمیایی در جهان ، به دلیل ویژگی های سیستم سونی ، که از نظر شیمیایی در انبار ذخیره می شود ، احترام گذاشته است.

عملکرد مغز متفاوت از سایر اندام ها است. رنگ قرمز موثر در التیام سریع زخم ها است. اما هرچه خورشید در افق حرکت میکند، رنگ آسمان به قرمز صورتی تبدیل میشود. سیستم رادار آن علائم جدید تکتونیکی و آتشفشانی را بررسی خواهد کرد و طیفسنجهای فرابنفش و مادون قرمز آن ترکیبهای شیمیایی زمین و آسمان را جستجو خواهند کرد. این اطلاعات و تصاویر به اکتشافاتی در مورد دو حلقه بیرونی زحل کمک کرد. در سال ۱۶۷۵، دومنیکو کاسینی (Domenico Cassini)، یک ستاره شناس آلمانی متولد فرانسه، کشف دو حلقه مجزا که با گروه هایی از اقمار کوچک شکل گرفته بودند را اعلام نمود.

در این منطقه حتی سنگهایی یافت شده که چندین سنگ کوچک تر حول آنها در گردش است. حفرههای کوچک ویا بزرگ بسیاری در سطح سیارهٔ عطارد دیده میشود که حکایت از برخورد شهابسنگهای کوچک و بزرگ دارد البته قطر برخی از دهانهها به دهها کیلومتر میرسد. سنگهای فضایی که از آسمان به زمین میافتند را شهاب سنگ میگویند، این شهاب سنگها هنگام سقوط به سمت زمین سرعت زیادی میگیرند و حرکت با این سرعت آنها را بسیار داغ کرده و مانند گوی آتشین میشوند، بههمیندلیل به آنها تیر شهاب نیز گفته میشود.

همزمان مغز فعالیت های مداوم بدن شما مانند الگوی تنفس، حرکت پلک، گرسنگی و حرکات ماهیچه ها را کنترل می کند. نام های این حلقه ها حلقه تار عنکبوت، هاله و حلقه اصلی است. در سال ۱۶۵۶، پس از به کارگیری یک تلسکوپ قوی تر، کریستیان هایگنس (Christiaan Huygens)، ستاره شناس آلمانی، یک حلقه باریک مسطح حول زحل را توصیف کرد. در سال ۱۹۷۷، ایالات متحده دو سفینه دیگر به نامهای ویجر۱ (Voyager) و ویجر۲ را برای مطالعه زحل و دیگر سیارات ارسال کرد. گذر زهره توسط جرمیا هورکس انگلیسی در سال 1639 میلادی رصد شد.

جریانهای گدازه دشتهای وسیع زهره را از کوهها و مناطق مرتفع پوشانده که در اثر فعالیتهای زمینشناختی تغییر شکل یافتهاند. در تلسکوپ روی مریخ ، می توانید مناطق نارنجی روشن و مناطق تاریک را مشاهده کنید که لحن آنها در فصل تغییر می کند. برای چندین دهه، مردم بر این باور بودند که مناطق روشن و تاریک مریخ لکههایی از پوشش گیاهی هستند و ممکن است مریخ مکان مناسبی برای زندگی باشد و آب در کلاهکهای قطبی وجود دارد. اندازه زمین و جاذبه آن باعث ایجاد لایه نازکی اطراف آن می شود که بیشتر آن نیتروژن و اکسیژن است و فقط تا ۵۰ مایل بالاتر از سطح زمین را تحت پوشش قرار می دهد.

هیدروژن و هلیوم در نزدیک سطح به شکل گاز در می آیند و با اتمسفر زحل که عمدتا ترکیبی از همین دوعنصر است مخلوط می شوند. بسیاری از ستاره شناسان معتقدند که این حرارت در فرایند فرو رفتن هلیوم به درون هیدروژن مایع به وجود می آید. اورانوس د ر تلسکوپ به سبب وفور متان ، قرصی سبزرنگ به چشم می آید. تعداد قمر ها:27فاصله از خورشید:200/972/870/2کیلومترگازهای شناور در اتمسفر اورانوس رنگ آبی-سبز زیبایی به این سیاره داده اند .اورانوس متمایل به پهلوی خود است .ستاره شناسان گمان می کنند که احتمالا یک شی بزرگ به شدت به این سیاره برخورد کرده و سبب تمایل بیشتر آن به یک سمت شده است .

همچنین زمین اولین سیارهی دارای قمر در منظومهی شمسی است. آنقدر باریک که هنگامیکه این سیاره درست در مقابل و در راستای زمین قرار می گیرد نیز این حلقه ها قابل رویت نیستند. نپتون به عنوان دورترین سیاره از خورشید، گرمای کمتری را از اشعههای خورشیدی دریافت میکند یا اصلا گرمایی از خورشید دریافت نمیکند. این پژوهش که برای انتشار در مجله علمی «ایکاروس» (Icarus) پذیرفته شده است، از منطقهای در این ژرفدره تقریبا به وسعت هلند و با مقدار زیادی هیدورژن رونمایی میکند.

از سوی دیگر او به کسانی که می خواهند بدانند آیا خدایی وجود دارد، می گوید “اگر مرا جستجو کنید خواهید یافت؛ وقتی که مرا با تمام قلبتان جستجو کنید مرا پیدا می کنید.” قبل از پرداختن به حقایقی در مورد وجود خدا از خودتان بپرسید، اگر خدا وجود داشته باشد، آیا می خواهم او را بشناسم؟ او هرچند در کارنامه ادبی خود آثار دیگری چون «زمین انسانها» و «پرواز شبانه» را نیز ثبت کرده، اما با «شازده کوچولو» جاودانه شد. زمین این فاصله با خورشید را زمانی که با سرعت ۶۷۰۰۰ مایل در ساعت دور آن می چرخد حفظ می کند.